2016-01-20 Dubbla par Jeans


Finaste dottern har varit barnvakt till sin egen mor😊.  Ska ju vara tvĂ€rtom. Men Ă€r dottern 23 sĂ„ Ă€r det vĂ€l ok😍.
M har varit i Prag och jobbat. Alltid mysigt att ha sÀllskap av finaste dottern. Har fÄtt skÀmma bort henne lite och Àven svÀrsonen med lite mat. Pannkaka och soppa Àr tydligen en favorit.

Dottern passade pĂ„ att rensa mamsens klĂ€dkammare pĂ„ ett antal jeans. Har en förmĂ„ga att köpa dubbla par om jag tycker om jeansen. Bara det att jag hittar fler favoriter, vilket resulterar i mĂ„Ă„Ă„Ă„nga  jeans. Nu har jag bara ett par av varje🙂. Hon hittade inte mina Boomerang, hehe,,, dom har jag tre par avđŸ€—

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0