2016-08-25 Tillbakablick 90-talet



Tillbakablick från det härliga 90-talet


På promenad på Öja.

Öja.



Ett litet busfrö som kastade allt över bord. Kikaren åkte i nere i Nynäshamn. 


2 månader gammal blev den första seglatsen i L's liv.

Favoritsysslan när mamsen och pappsen sov, att klättra i segelbåten, där allt var som i ett dockskåp



Bosta tänderna va egentligen inte det jag skulle gjort, ville helst åt kiwifrukterna, men mamma kom på mig.


Ute på Utö.


Morfar var ofta med ut på sjön.


Om han inte styrde så hissade han segel.





Ute på Björkskär med lilla L i magen, helt ovetande.



På landet.


Utflykt till Alskär.


Härma pappa det bästa som finns.


Dammsuga som pappa inte lika kul.





Gammelmormor läser saga.

Gammelmormor och lilla L i Ekedalsskogen å plockar svamp.




Gammelmormor Wera rensar svamp.


Dop Ingarö kyrka.


Bath i England


Koppel så mamsen kunde håva in mig om jag försökte mig ut i gatan. 



Afternoon Tea



Bollhavet, ingen hit.



Kärlek ❤️

Kusin J med gipsad hand, så himla nöjd av att få hjälp av kusin med matning.



Morfar och lilla L



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0