2016-04-27 Floryd à Swedish story


Var på brickparty hos den här fina och härliga tjejen. 
Jag hade en förmaning från min kära make, inga fler brickor. Har ett antal om man så säger.

 Hälften av alla mina brickor.


Vem kan motstå dessa fina saker.

Porslinet var gulligt, något för landet. 
Brandfilt med motiv av blåbär eller lingon.











Brickbord. Det rosa mönstret är min favorit.


Kom hem med några avlånga och runda brickor.. Vilket jag saknar☺️.
Bra att lägga stekspaden på,, då blir M glad. Inge kladd på bänkskivan.

Eller soppskeden..



En rund blev det åsså...





Lite större, även den avlång...😊
Kommer passa fint till mina tårtor


Några underlägg till kopparna. 

Fanns bara rosa som var fyrkantiga, jag gillar ju runda saker. Blev gröna.. 



Sminkväska till min lilla toalett.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0