2015-06-10 Stan


L och jag tog en promenad i staden. Så mysigt.. 

Tog en glass i solskenet.

La Plage i bakgrunden.



Jag passar alltid på att gå i glasögonaffärer... Jag hittade dom perfekta glasögonen.. Favorit är transparenta... Tyvärr är det inte modernt i Sverige.

Dessa kostade 3750kr. Hua, då utan glas....som numera kostar multum för min del.... Hemma brukar ett par märkes plastbågar kosta 1500kr. Blev inget köp... 

Finaste dottern som snart börjar sitt sommarjobb på förlossningen...så himla duktig på allt.


Senare på kvällen när M kom från jobbet, mötte vi upp A-M och M på La Veranda som ligger längs floden för en afternoon Tea, iväntan på att hämta upp morfar.




Fin tekanna.. 







Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh! En sån tekanna har jag! Fast limegrön! Inköpt i Maine i USA 2006 :) /Johanna

Svar: Åhhh, vill också ha,,, finns antagligen inte längre. Har försökt googla, blir nog till att gå på loppis😉/ Cilla
Tornberg

2015-06-18 @ 21:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0