2014-12-31 Nyårsafton Del 2



Bada i vår uppvärmda utomhuspool😳. Hmmm, ser ut som att poolen fått ett lager is😨, med några få isvakar... Skulle tagit med mig skridskorna och isdubbar! 

Eftersom jag inte får basta fick det bli ett dopp i havet... 


Brrrr. 3 grader i havet... 
Check badat i havet den 31 december. Var rätt sugen på att ta ett dopp den 1:a januari, var svårt att få med mig någon annan...




Jag var inte ensam om badandet även M tog ett dopp. Många som börjar på M. De va M's systers väninna☀️

















Sorry,, jag bjuder på bilderna... Brrr

Vilken tur jag har, ingen bubblor i den varma utomhuspoolen, kunde även jag få mig ett varmt dopp efter de kalla badet i havet..

Tog en sväng till Westerbergs livs för lite snacks... 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0