2014-11-27 Black Friday



Har länge letat efter en varm dunjacka...
Min Tenson jacka börjar bli sliten... 20 år gammal.
 
Idag är det Black Friday i USA,, kanske kommer det hit snart...
Kanske hade Wolff Wear butiken en Black Friday
http://www.wolff-wear.se
Blev en mörkblå

Ser ut som en iglo... Dunjackan klarar -50 grader, en riktig expeditionsjacka,,, den kommer som längst komma till landet...
 
Hittade jackan hos Wolff Wear på Vallhallavägen.... Tydligen skulle dom ha 50% på alla jackor från Fredag, hmmm, men dom va så snälla att jag fick rabatt, trots att de va torsdag... 
 

Blev ett par Curling kängor från Canada Snow...  Tantkängor enligt dottern. Jaja, då va jag tant på 80 talet😳 jag kommer iallafall inte frysa. Nu kan kyla och snö komma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0