2014-08-24 LVI Radiator



Igår öste regnet ner,,,, ingen gjutning... Däremot kom radiatorn upp i lilla toaletten. Bara handfatet kvar å lite annat smått å gott.

Radiator från LVI  i gjutgranit Milo
Beställde från Elcentralen som dragit elen till lilla toaletten. Otroligt duktiga, har inte fått faktura ännu, skall ringa på måndag... Så att dom inte glömt..

Snickaren som vi anlitade gjorde en distans mellan väggen och panelen, men hur skall man fästa tunga saker som en 10 kg tung radiator och ett handfat😳. Jag tänkte inte på att säga till att dom skulle placera en träbit där handfat och radiator skall upp,,,, får skylla mig själv, tycker nog att dom kunde tänkt själva å frågat mig vart vi skulle placera handfat mm.... Hade själv inte tänkt mig en distans för att fösta panelen, men men, fint är det..


Ingen regel här...


Trött M som försöker hitta en regel... Blev många hål... Jag försår varför han aldrig vill anlita hantverkare. Man måste ha stenkoll och planera in i minsta detalj... Bäst att göra jobbet själv, tar bara lite längre tid...

Nedre hålet fick vi träff på regel..... Bara hoppas distansen mellan panel och vägg inte dras ihop när vi skruvar fast radiatorn...



Oj oj... Radiatorn väger ca 10 kg.... Få se om de håller...

M har alltid vattenpasset i bakfickan.. Får inte bli snett..




Rakt😘



Radiatorn har en smart handdukstork.

Yes, äntligen. Min man är bäst på allt, snällast å vackrast såklart.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0