2014-04-13 Spök

Idag har vi varit på Cirkus ute på Djurgården och set Spök, med Måns Zelmerlöv, Loa Falkman, Lena PH och Sussie Eriksson mfl... riktigt bra. Loa Falkman va riktigt bra, vilka repliker... En modern tappning av spök..
Fick många solar av oss. Lätt att parkera i garaget precis bredvid, 1kr/minut!
 
Två som inte kunde låta bli att köpa varsina korvar hos korvgubben, detta trots att dom redan ätit.
 
 
 
 
De va väldigt många små barn som såg föreställningen... de var rätt läskigt, vet inte om jag skulle ta med mig barn under 10! Raden bakom satt mamman och förklarade för sitt lilla barn va som händer om han dör.. vet inte sa hon, ett antal gånger! En liten pojke som satt brevid mig frågade snällt sin mamma efter att blixtrar och dunder startat föreställningen,, får jag sitta i ditt knä:) gulligt, kanske va det pga att en tant som satt brevid honom:) närmare bestämt jag...
 
 
 
 
Pausen... sa M att han skulle köpa en kaffe och en masarin, han menade beskvie, M hade suktat in sig på en Beskvie och kaffe,,, men slut när de va hans tur.. blev en masarin när han kom tillbaka...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0