2014-04-10 Förgasare / Kyl limpa

Idag är M en lycklig man. Förgasaren och kyl limpan han beställt till båten har äntligen kommit.. Då va man 10000kr fattigare på banken.. va gör man inte för att få en glad man...
 
Egentligen är det för min skull!
Anledningen till en ny förgasare är att kunna få stopp på båten... jag lyckas nämligen alltid pricka in när det är jag som kör och dessutom kör båten själv, jo det är sant jag kör båten själv, det trodde ni inte, men så är det, har fått köra några varv runt hamnen i Sandhamn när tomgången inte gått ner. M råkar nästan aldrig ut för det,,, det gör han säkert, men det sitter i hans ryggmärg och märker antagligen inte när det händer...
 
 
Äntligen ingen Telefon i handen.. värt varje krona!
Åh va det kliar i fingrarna... Påsken är räddad!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0