2014-03-04 Önskelista!

 
Då va det dags igen.. Snart fyller lilltjejen år...  Denna fina rosa kanna från Matteus står högt på önskelistan,, förutom en portabel videokamera...
 
L har sedan tidigare ljusrosa och gråa the koppar samt samma färg i frukostskålar.. Hon har en grå skål med fjäril på.. Nu önskade hon sig några rosa och kanske en grå!
 
L önskar sig pengar till en resväska. Snart bär det av till USA.... Kanske inte en resväska som denna.. tror inte hon själv vet.. Va jag tycker spelar nog ingen roll. Själv skulle jag tagit en vi redan har, som inte är så stor... för att sedan köpa en i USA,, som både är billigare och jääääättttte stor, där hon kan få plats med MAMMAs alla  PRESENTER:)
Lilla damen önskar sig ögonfransförlängning... för att slippa ha mascara...Hmmmmm.. hon som har så långa fina ögonfransar... bättre att hon isåfall färgar dom kolsvarta.. även om dom är fina som dom är,.för svarta har hon redan, önskar själv att jag hade hennes fina svarta ögonfransar och bryn, hon har inte ärvt från mig som har så ljusa man kan ha.. Vet inte om ovan är så snyggt.. men va har jag att säga till om....jag är nog en mossig morsa som nått mina bästa år!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0