2013-10-20 Bryggan del 4

Aha där står kaffekoppen, till höger längst ner i bilden... Min man börjar sent på dagen och håller på fram till midnatt...En slowstarter, men han når alltid sitt mål.. Stomen till bryggan är nu klar.
Kl 24 på kvällen va ingen bra tid till fotografering... morgonpigg som jag är blev det en bild på morgonkvisten.
 
Kl 24 gav M upp...  Uppdraget slutfört!
 
 
M gör plats för vattenledningen..
 
 
 
 
Lite syllpapp för att skydda plankan från markkontakt.
Syllpappen placeras även på respektive stenplatta för att skydda plankan mot markkontakt..
Plattorna är avvägda och klara för stomen...
 
Jag får inte alltid som jag vill;) Bryggan kommer gå fram till förrådet... jag hade velat ha hela längden på tillbygnaden.. men men.. det blir jätte bra.. kommer bli stenläggning resternade bit.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0