2013-07-08 Swedish Grace muggar från Rörstrand

Igår kväll åkte jag ut till Gustavsbergs Ittala Outlet butik.. Nu under sommaren har dom öppet till 19, då hinner även jag ända ut till Gustavsberg...
Blev 10 Swedish Grace muggar från Rörstrand utan öra... Perfekt för kaffedrickare, själv dricker jag vatten eller en liten kopp the.
När jag kom hem va två koppar defekta.. Ena va sprucken under och den andra va trubbig i kanten... inte tänkte jag på att kontrollera så noga... Min snälla dotter tog med sig dessa två idag och det gick att få nya även om det va andra sortering, de kallar jag service. Tack snälla dotter, du är bäst.
 
Jag har 8 st mörkblåa och 8 st vita,, nu även 10st gröna  (mormors gröna färg).
För tillfället finns bara sverige blåa och dessa gröna. 49 kr/st . Önskar att dom får in i den ljusrosa färgen eller vita.
Samlar på denna servis. I matservisen har jag vita och de mindre tallrikarna är i ljusrosa.
 
 
http://iittalaoutlet.se/outlet/gustavsberg/
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0