2013-01-29 Krukproblem!

Va gör man när man inte hittar innekruka som passar till nyinköpt ytterkruka... Lät krångligt... Jo då köper man lite nya blommor som har en innerkruka som passar till den nyinköpta krukan! hmm...  Resultatet blev ändå ganska bra. Jag hade först tänkt att dessa lökar som innerkrukan innehöll, dessa kan jag plantera ut i vår... Men jag proppade ner dom i en överbliven ytterkruka... Å nu börjar dom ta fart... dom nya innerkrukorna har nu fått lite kryddor i sig....dom fyrkantiga krukorna som följer med kryddorna går inte i en vanlig liten rund kruka... vet inte hur dom tänker.. antagligen inte alls..
Nu har jag iallafall löst krukproblemet!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0