2013-01-19 Långfärdsskridskor ute vid Velamsund... -17 Strålande sol

 
Igår åkte vi långfärdsskridskor  i Velamsund.. Kanske inte den bästa isen, men det va härligt trots -17 grader..
Vi åkte tre varv.. sedan va mina tår stelfrusna..Ansiktet tinade dock upp så fort man vände sig mot solen som värmde gott.
 
De va inte telefonfritt men molnfritt! Bra täckning med andra ord..
 
 
Lite värmande choklad...
 
Ser ni frosten på mösskanten!
Dessa har hängt med länge... Fick dom av Mor och Far i Julklapp när jag va 12 år... kanske ingen hit just då... Men från 20 års ålder har jag använt dom flitigt... De andra julklapparna de året är säkerligen förbrukade för läääänge sedan, kommer inte ens ihåg va jag fick,, mer än dessa. Vilket kan ses som positivt idag...
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0