2012-09-22 Vill ha lax och citronsås när jag kommer hem..


 
L lade ut en bättre bild på sin blogg, måste vara ett annat vattenfall. men ser bättre ut.. nu blir jag lite avundsjuk..
Men verkligheten är alltid mycket bättre än ett kort.
Tjejerna har kommit till Mission Beach, där dom planerar att stanna i ett par dar. Fick ett SMS av lilla L att hon längtar efter riktig mat, hon vill ha Lax med Citronsås när hon kommer hem..hmmmm.. hon har varit borta i drygt en vecka å längtar redan efter fisk! hmm. Det är klart ungen får fisk när hon kommer hem, mamma fixar allt :-P. Är dock några månader kvar innan hon kommer hem.
 
Återblick.. året är fortfarande 2005 - juli månad.
 
Klart hon har en tjusig min :-P.
Verkar bara vara l och jag som är ombytta..
Far vimlar..

 
 
 
Hela familjen,.. L´s signum...
Vår lilla tokiga tjej.
Dotter och far..
Senare under kvällen....då åkte jackorna på.
De va modernt med rosa solglasögon 2005.
En minigolfrunda på Sandhamn är aldrig fel..
Kanske va de inne bland ungdomarna med grimaser..bara jag som är lite mossig..
Oj oj vilken lampa vi hade på den tiden.. spagettilampa tror jag den hette.. Bytte den två gånger då den slog ut hela elsystemet i huset.. Efter tredje gången blev det pengar tillbaka..
V och L hade fixat middag till oss vuxna familjer... trevligt, något man saknar nu när dom vuxit upp och slutat skolan..
Åh va mysigt... längtar till nästa sommar.. Bryggan på landet.
Rosa hinken är med som vanligt!!
Oj oj.. nere vid stranden på landet... så mysigt.. längtar.. året 2005... ja man blir ju inte yngre direkt.
Lånar lite av L´s hår..
Några som har roligt i bilen..
M till vänster.. va långhårig...året va 2005..Jag har väl givit honom många grå hår... Näää inte jag.
Lilla L och M, en av hennes 10 kusiner. Kanske är det ett släktdrag med grimaser..
Farmor och Farfar...å jag å lilla L.. måste vara M som fotograferar..

 
Beräkningar på högsta nivå... till sin hjälp har dom katten Aslan... vi va antagligen kattvakter...han va mysig å speciell.
Med speciell mena jag att han lyckades trycka igång vattenkranen i badrummet... ser ni piggarna på kranen.. får man tag i en sådan ja då går den igång direkt...bara ett tryck...
Han gillade vatten han.
 
Ja det va lite från år 2005 juli-augusti...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0