2012-09-06 95 x 95 tryckat

Ikväll gjorde vi ett nytt försök till ett besök på Byggolé i Nacka.. Denna gång gick jag in för att höra när nästa leverans av 95 x 95 tryckat skulle komma in.. Och det fanns ett helt parti i förrådet..Ibland är jag till nytta när inte M orkar fråga:-P.
Nu har vi 8 stolpar a 3.65 långa...U har du någon ledig stund över blir M lycklig:-P. Han behöver pålitlig hjälp, jag duger inte till detta...hmmm.. Näää riktigt så är det inte.. Men min arm  klarar inte av att hålla i saker, jag tappar allt, inte så bra att tappa en stolpe, då blir nog inte grannen glad...Så går det efter att ha brutit armen som inte läkt som den skall.
 
Vi fick allt utkört till bilen, efter att jag frågade lite snällt:-P.
Träffade på grannen från landet herr F på Byggole..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0