2012-11-03 De va lördagen...

 
lördagen avslutades med gott vin och goda vänner..
 
Har ni sett en större nallebjörn?
 
Vi tog även en sväng förbi kyrkogården.
Båten blev äntligen vinterförvarad... Tror de bara va vår båt kvat att täcka. Men nu är det gjort.
 
 
 
 
En sväng till tippen.. Inte riktigt min grej att källstortera,, men jag börjar bättra mig.. vi slängde glas och kartonger.. en bit på väg... snart får vi ett matkärl där vi skall slänga all mat, eller iallafall alla matrester som blir över, som sedan blir värme... få se hur det går, Det slutar väl med att vi slutar äta hemma!
 
M ville ta sin bil, medan jag sa nä vi tar min bil....för den behövde lite bensin.....vilket jag inte sa direkt...men tror han förstod..Världens bästa man,
Å världens bästa dotter.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0