2012-05-22 Kuddfodral från Gripsholm


Inte sytt utan köpt! för en gång skull... Tanken är att TV rummet skall
ha ett marint tema.. Hittade dessa fodral, även innerkudde ingick.
Kanske inte de billigaste.. men jag har inte många laster, mer än
inredning.. Inga mer investeringar denna månad då inredningsbudgeten nu
ligger på plus minus noll för denna månad:)
Min favorit kudde är den med siffror..


Det blev fyra totalt olika, men ändå samma tema! om jag måste välja
en till favorit blir det den randiga...

Helt ok..mysiga är dom iallafall..
Kuddarna köpte jag i Nacka Forum i butiken LaMezon, en liten mysig butik
som har små ting och dessa kuddar.. Kuddarna fanns även i blått/vitt,
rött/vitt samt Grått/vitt, som jag köpte..
Det är nog dom dyraste kuddarna jag köpt. Men, men min enda last är
inredning och själen mår bra av att luta ögat mot något som jag tycker om..
vilket inte nödvändigtvis någon annan behöver tycka om.. En av anledningarna
till att det finns hur många olika alternativa inredningsstilar:)
1000kr för fyra kuddar av märket Gripsholm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0