2012-06-10 Bläckfisk premiär..


Igår cyklade vi ner till Telegrafberget...och passade på att äta lite middag.

Som sagt vi tog en cykeltur, backen ser dock inte brant ut på fotot..
men den är brant, jag gick ner och cyklade upp! näää inte hela vägen..
Va tycker ni om min hjälm:) rosa såklart!

Låg en mysig restaurang längst ner vid kajen...

Ser ni bläckfiskarna!  Ok, Nu har jag provat... ingen hit.. men såsen va god,
musslorna likaså, favoriten va havskräftorna. M försökte lura mig att de
va pasta,,, dock lite sega för att vara pasta!

M tog givetvis en Telegrafburgare...

Restaurang Telegraf kan vi starkt rekommendera.




lite snacks.. mycke chili...

Här lekte man när man va liten...de va rätt öde på den tiden..



Det är inte långt över till Lidingö...

en liten båtklubb..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0