2012-06-29 Svinajakten

Svinajakten, en kriminalroman skriven av Anna Brovaller.
Helt ok... lättläst.. för den som bor på österlen känns det nog mer verkligt... känner till de mesta då min
far har sitt sommarställe på Österlen.. Men min favorit är ändå Viveca Stens böcker om morden på sandhamn,,
självklart eftersom jag har sommarställe på Eknö, ön brevid Sandhamn..
 
Denna bok handlar om Advokaten Petra Wester som blir inblandad i ett antal mord på Österlen....
+ lätt att leva sin in i miljön, flyt i skrivandet..
- Alla efternamn i boken börade på B, inklusive författaren... tillslut viste man inte vem som va vem!!!Bengtsson Backman....
  Föredrar förnamn, men de är jag.
 
Om du skall semestra på Österlen, rekommenderar jag att införskaffa boken inför semestern!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0