2012-06-26 Bojring på plats!

Vilket väder vi haft idag... Inte en vindpust. Perfekt dag att lägga i bojringen vi köpt..
Blev en bojring, boj, kätting och ett  ankare för att hålla bojring och boj på plats!.
 
Dock såg inte vädret lika fint ut inåt land! har ni haft fint väder idag i nacka?
Vi har haft strålande väder.
 
 
I morse blev det en 7 kilometer runt Sandhamn.. därefter körde PT´n hårt me mig.. blev rodd...dock bara runt
bojen...Dock blev det inget bild.. Men M höll i bojen och jag rodde allt va jag kunde, kom tyvärr ingen vart,
eftersom båten satt fast i bojen..! Kanske ror vi runt ön i morgon!
 
 
 Höll på att sluta i ett plurr..
 
Blev ganska bra tror jag..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0