2012-06-20 Morgonpromenad runt Sandhamn

Igår morse tog vi en långpromenad runt sandhamn.. två timmar. Det va kallt inte lika varmt som hemma.
Det är så vackert och orört i juni..
 
Trouville stranden inte lika attraktiv. Om en månad ser det dock annorlunda ut!
Motljus
 
Ej motljus..
I år har dom klippt alla träd i hamnen... såg ut som en tidig dag i Maj!!
Lilla båten...Jag myser varje gång jag ser dom vita stolarna... jaaa de är klart jag klätt om stolarna vita..
Original va bruna och slitna... för några år sedan åkte jag till en bilfirma för att köpa nytt galon...de blev
vitt.. va tror ni kanterna blev.. jo gråa!  Nu är det bara kapellet kvar. Men får vänta tills det är dags... kanske
grått!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0