2012-07-25 Tripp till stan / Strappy pink wintage from Swedish Hasbeens

Till middag blev det en spontantripp in till stan! Jag hade beställt ett par trätofflor som jag inte ens kunde stoppa in foten i! trots en större stolek.. Det visade sig att själva butiken låg i stockholm och dessutom på Södermannagatan 21,, tog 10 minuter sedan va vi inne, jag testade ett par andra men de va bara att lägga ner och lämna tillbaka... Dom som passade perfekt till klänningen jag skall ha på lördagens bröllop.
 
Träsko från Swedish Hasbeens clogs Strappy pink wintage.
Det blev ingen sko..... jag får gå barfota på lördag.
Jag beställde skon hos http://www.grandpa.se/ en liten retrobutik visade det sig när vi väl kom till butiken.. Det är nära på nätet, men ibland finns det även en butik bakom webshopen.. Måste säga vilken service. Jag beställde skorna i går. Jag fick ett sms på kvällen att skon hade levererats till mitt utlämningsställe. De va heller inga problem att lämna tillbaka dom..
 
 
En bild på mig,, men då får man be snällt;-),
 
Istället hittade vi en mysig restaurang och billig.. 100kr för denna måltid.. helt ok.. å mätta blev vi. Om man känner för en tatuering kunde man slinka in i butiken efter! Vi väntar nog me de, mat fick räcka för denna gång.
 
Nämen en till bild...ber man så blir det många av samma bild!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0