2012-07-17 Hyllplan till badrummet på landet!

Vi satte upp två hyllplan som jag laserat med betsfärg, samt lade två lager matt lack över för att lätt kunna torka av!.
Konsolerna köpte jag på byggole i Mölnvik,, dom va dock färdigmålade, 20 kr dyrare med lack.. vilket va avgörande! Inte står jag och målar dessa små konsoler för 20kr, någon måtta får de vara, man får inte slå knut på sig själv. Det är klart om man nu skall ha en helt annan färg då finns de såklart obehandlade konsoler. Hyllplanen sågade M till från de som blev över när vi tillverkade fönsterbräder till huset därhemma.
 
De gråa lådorna köpte jag på Hemtex i samband med inköp av duschdraperiet. Bra att lägga den håriga borsten i mm. 49kr st. Fanns även en storlek större om man så vill ha, men dessa blev perfekt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0