2012-07-13 Våningsängen är såld! Grillning!

Idag kom T/L och hans fru förbi för att hämta L´s våningsäng. Min första bloppisförsäljning! T/L är ett troget fan av min blogg! Dom har en likadan på sitt landställe som ligger på Uvö, och vem mer har hus på Uvö, jo min Mor! lite kul..
Dom blir snart fem i familjen om bara några veckor,, dom behöver mer sängplatser på landet.
Vi passade på att grilla. Alltid lika trevlig när vi får besök.
 
Lunchgrillningen blev till kvällsgrillning, vi satt och pratade till 8 på kvällen, vilket va jätte trevligt. Hoppas nu båtresan hem gick bra.
Våra vänner kom från stan med sin båt, tydligen hade de åskat och ösregnat! Men här ute har vi haft strålande sol hela dagen,, dock blåsigt!
Dom har världens gulligaste och gladaste hund:) Dock lyckades jag inte fånga dom fina stora ögonen och den glada minen,, minnet på kortet blev fullt.. Men jag lovar hon va glad hela tiden och hämtade kottar och bollar under planket.
Tjejerna åt för att sedan spatsera i Sandhamn!
Bakade en kladdkaka med lite grädde och jordgubbar, vilket aldrig är fel att äta efter grillning!
Väderstatus, soligt och blåsigt som vanligt... Jo det är nu 18 grader i vattnet. Nu när vi äntligen fått klart med duschen! Blev bara en morgonpromenad runt halva Sandön idag!
 

Kommentarer
Postat av: Thomas

Hej och tack för en jätte trevlig dag båtresan hem gick bra
Mvh Thomas

2012-07-13 @ 22:05:42
Postat av: cilla

Tack själva, det va jätte trevligt:)
Hälsningar
Cilla och Morgan

2012-07-14 @ 16:13:17
URL: http://tornberg.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0