2012-07-08 Matsalsbord och bänkskivor oljade!

Vi va hemma en sväng för att vattna blommor mm... Jag passade på att slipa matsalsbordet och samtliga bänkskivor i köket, därefter oljade jag in dom ordentligt... Matsalsbordet blev perfekt! Är dock inte riktigt kompis med bänkskivorna i köket..
Alla svarta märken är borta ur bänkskivan...Min högsta önskan är att istället för ekskivorna ha svarta granitskivor. Köksön har en granitskiva, på den blir det inga svarta märken efter konservburkarna, eller andra stålformade saker!
 
Köpte en löpare för 49 kr på hemtex... men tofsarna är inte riktigt min smak....därför
tog jag bort tofsarna!
Måste bara visa min minihortensia jag fick för över ett år sedan... och den har nu börjat blomma igen...men denna gång ligger blommorna i lager på lager!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0