2011-12-31 Nyårsafton


Ok,, här är vår nyårsafton...Vi firade med våra goda vänner, några gator bort..
Som vanligt hade M med sig sin Rocket Launch, trots att barnet vuxit upp
har han inte slutat med smällare..
Skulle filma smällarna... Men fick detta konstiga spöke..
Efter tolvslaget blev det virtuell bowling fram till fyra, riktigt kul,. Inga barn me
bara fyra barnsliga vuxna..Riktigt kul hade vi:)


Här är den berömda Rocket Launchern.. Ett säkert och bra sätt att skjuta iväg
raketerna på..

Här är förrätten som K fixat, Mums va gott. Hon är en riktig hejare på
matlagning.

Varmrätten va nog bland de gotaste jag ätit. Plankstek. Jag fick en kalkonbit
och de andra oxfilé, tror jag,, är lite dålig på olika köttsorter.
Med en fantastisk potatismos som spritsats runt. De va såååågott.

Gubbarna fick lite mer bea

Efterrätten hade jag fixat i vanlig ordning...Hallopfarfait med kolasås och
cupcakes, en med blåbärsfyllning och en med aftereight.. men måste
säga att jag föredrar vanliga muffins.. cupcakes må bli höga och stora men lite
bröiga. Tur jag gjorde minicupcakes..




K fixar alltid fina dukningar, hennes förråd skulle jag vilja se, sist va de
rosa tema nu vitt, såå vackert. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0