2012-08-22 L väljer tyg till sina kuddar

Detta MMS fick jag idag av lilla L, hon hade hittat ett snyggt tyg hon ville visa....L har köpt ett antal kuddar som behöver tyg... Kuddarna har varit utan tyg sedan i maj. L ville själv välja tyg... och vilket tyg väljer hon:-P
 
Titta vi hade redan tyget hemma ;-). Dock va tyget dolt av ett fodral jag sytt för att förnya... Detta tyg köpte jag för 5 år sedan på Åhlens, tänk att dom har exakt samma tyg även idag. Ja nu skall jag hjälpa L att sätta igång och sy lite kuddar...Mammas favorit flicka, hon vet vilka färger jag gillar..hon har väl inte sett några andra färger under sin uppväxt än: vitt, grått, svart, rosa, rosa, rosa och lite grönt..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0