2012-08-16 Gräsligt trött...

Snart åker vår lilla Prinsessa på sitt stora äventyr... Idag har hon hjälpt sin mor och rullat gräs...
Jag är med andra ord helt slut nu. Bilder får ni se i morgon, för nu är jag gräsligt trött :-|.
 
Smakprov på det flygande gräset som levererades av Haninge åkeri idag. Två pallar, ser inte ut att vara mycke, men de va mycke. 1kvm / rulle.. Gräset va tvunget att rullas ut innan morgondagen. Det fixade vi, tog inte så många timmar, men nu har mörkret tagit över och vattenspridaren får nu stå på till på måndag. Blir nog en gräsligt hög vattenräkning efter detta. Men fint blev det. Ni får se i morgon, blev inte så mycket fotografering eftersom fotografen själv fick rulla allt gräs, medan M hade roligare saker för sig. Men eftersom han är en gentleman åkte han 30 mil hem på kvällen enbart för min skull och har nu beskärt alla kanter...Vilket säkert va jätte jobbigt;-). I morgon bitti åker han 30 mil tillbaka,, jaja sådan är han. Åhhh han hade köpt en kexchoklad till mig, inte för att jag behöver, men han förstod säkert att jag varken druckit eller ätit, för sådan är jag, jag jobbar på utan känna efter hungern ;-). Nä nu blir det godnatt
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0