2012-08-01 Trädgårdsmiddag..

Ikväll har vi varit på Middag hos familjen L i Grisslinge.. Kusin M och R med bebis från mellersta Norrland va på besök, så söt bebis.
Men vilken vacker trädgård familjen L har, helt otroligt.
Så här ser vår trädgård ut, inte lika vacker....Just nu väntar vi på att få hit en grävare som fraktar bort all överbliven jord och alla högar på tomten.. Tror ni att dom kommit,,nääää. jag blir lite lätt trött. En anledning till att M aldrig vill anlita hantverkare!
M fixar vinet. J och E väntar på att bli serverade ;-) av den goda maten.
L´s kusin M och hennes man, som hade med sig sin söta son.
Mums vilken god mat vi fick.. Jag tog räkröra till den bakade potatisen, fanns även en skinkröra, vet att det är L´s favorit, men hon är ju på Surfcamp i Norge denna vecka, hon äter nudlar för stunden;-),
Något intressant händer på andra sidan, undra vad;-), Eller så är alla mätta och belåtna.
Vilken terass dom har, sååå mysig.
Förra året fixade dom till sitt vardagsrum, blev så mysigt och snyggt, Nu kan man se ut i den vackra trädgården som dom har.
Om jag inte själv tagit bilden hade jag aldrig fastnat,,
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0