2011-09-30 Fixat Däcket till släpvagnen..


Vi fick punktering på släpkärran häromdan,,,
Tidigt i morse lämnade jag in ena däcket till släpkärran.
Valde Däckbutiken i Nacka AB, nära och bra. Ligger vid lillängen
Järla skolväg 25 i Nacka,
direkt efter Nacka forum rondellen. Dessutom va dom otroligt
trevliga. Butiken kändes riktigt lyxig även personalen, otroligt trevliga.
Fick sedan ett sms att däcket va klart.. 20 minuter efter att jag lämnade
in de.. snacka om service. Tydligen va de bara ventilen som va trasig.
Kom billigt undan 49kr!
http://www.dackbutiken.com/
Jag bad även om en offert på däck till min kära Ford Explorer limeted Edition!
Dock inte lika billigt som en ventil. Endast själva däcket kostar för fyra st
245/70 R16 1070Q MIC Latitude X-ice north,
11275kr skall dom ha för dom hua...för 8 år sedan fick jag både
däck och fälg för 16000 kunde han se...Är nog inte värt till min skruttiga bil..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0