2011-10-30 Barn fixar middag!


Igår fixade våra goda vänners son och L middag, de va några år sedan
sist! Förr fixade L och V middag några gånger per år när dom gick
i samma klass. Nu hade dom bestämt att fixa middag på äldre dar:)
medan jag och M åt lite försnacks nere hos J och L fixade barnen middag.
Förrätten vi fick nere hos J och L va helt magisk, tyvärr glömde jag kameran.

åh vilken middag och efterrätt barnen fixat,, eller dom är ju inga barn
längre, dom tog den vita dunken och vi fick den röda! hmm...eller säger
man ungdomar, va säger man när dom fyllt 20, vuxna!.

Wooken va helt fantastisk,

Kolla efterrätten.... en härlig kladdkaka med grädde och blåbär..
mums.. Fick även lära mig ett fototrix... har lite problem när de är mörkt
och måste använda blixten... bilden blir bara vit om man tar närbild på
en härlig efterrätt eller något.. Men om man håller ett kvitto under blixten
blir resultatet enligt ovan:) De är tur vi har våra ungdomar, de va V
som lärde mig.

Kommentarer
Postat av: L8

Mmmmm, vad gott det var! Och så trevligt! Så klart! Det är det ju alltid. Tack så jättemycket för senast! Vi måste hinna med en gång hos oss också. Kram!

2011-11-07 @ 19:15:55
Postat av: cilla

riktigt gott och trevligt va de:) de får vi göra oftare:)

kram

2011-11-07 @ 23:37:50
URL: http://tornberg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0