2011-10-20 Juicepress nr 6!


Denna Juicepress skulle jag vilja ha... kostar 1999kr mycke pengar..
Jag har nog avverkat fem Juicepressar, den enda som verkligen
fungerade va min mor och fars Juicepress, tror de va en philips också, den
fungerade som en centrifug.. liknande när man centrifugerar kläder i
en speciell centrifug för att få ut sista dropparna vatten. Men den
diskade M bort i sopkorgen.. Vilket han ångrar djupt, då sparkassan gått åt till nya..
Idag har jag en som är helt ok.. men den är så stor. att den inte ens går in i skåpet,
och står den på bänken tar den upp halva köket!
http://www.philips.se/c/juice-och-blandning/avance-collection-800-w-xxl-roer-hr1871_00/prd/sv/

Denna har jag idag.. ni förstår, att man inte tar fram den.
Jag är beroende av morots juice...då är en press ett måste.
Givetvis kan man köpa färdig från Brämults, men inte lika gott med
upptinad färskpressad juice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0