2011-10-08 Köpte även lite tyg...


Tänkte klä om mina kuddar... Är ju vitt överallt..men inte mina kuddar..
dom har färger.. allt från rosa till grönt,, grått så klart..
Hittade detta söta tyg på Åhlens. Vårt hus har ju inte direkt många lister
och krusiduller.. Däremot har jag bestämt mig för att detaljerna skall
ha lite inslag av några krusiduller:) Har börjat med blomkrukor,,,men
dom måste vara vita, annars åker dom ut.  Oh nu även kuddarna!

De här tyget tänkte jag klä in L´s gamla kuddar... eller kanske
de får bli myskuddarna till loftet, där vi skall ha en liten läs och myshörna..
Just nu är de tomt..eller L´s digitalpiano står där för tillfället..
Trodde att vi skulle fixa musikrummet i arbetsrummet, men ser ut som
att lilla L flyttat ut till nya vardagsrummet, bättre akustik med nära
fyra meter i takhöjd..

Lite grått så klart.. Kommer bli så fint. Även detta tyg kommer från
Åhléns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0