2011-11-10 Kuddar och lykta till loftet..


Ikväll blev det inköp av fyra st kuddar på Åhléns i Nacka Forum..
149kr. Klubbmedlemmar fick 100 kr i en check att handla
för vid ett senare tillfälle... hade varit bättre att få rabatt direkt istället..
kommer antagligen aldrig handla upp denna 100..Jag som alltid syr mina
egna kuddar..
Har t.o.m köpt detta tyg för en två veckor sedan... om ni följt min blogg
hittar ni tyget några vekor bak i denna blogg..
Men jag har ju inga kuddar att fylla,, men men jag vill ha mer
kuddar. En myshörna kräver många kuddar.


Blev också en liten lykta för 325kr från Stalandsmöbler i sickla..
Kanske lite mycke för en lykta, men fin blev den i vår lilla myshörna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0