2011-12-17 Sandhamns Värdshus


Vilken utsikt vi hade,,, tyvärr hade vi inte lika tur med vädret.. vårgorna
va enorma,,, Det blåste ca 15 secundmeter, men
va gör de när vi kunde mysa vid ett härligt julbord och en öppen brasa.
Julbordet va nog det bästa jag någonsin varit med om.. t.o.m jag åt mig
mätt och lite till...brukar normalt endast äta efterrätten.. men nu fanns
det allt jag gillar... fanns även älgbullar och älgknöl.. och en massa olika
sillar...mums...

Fint sällskap hade vi också vid bordet.

M´s jultallrik.

C´s  jultallrik

kolla efterrätten...mums mums... perfekt med små fyrkantiga kuber.

Vi började på puben innan själva julbordet... två glada herrar med
varsin öl...

Fick ta ett självporträtt,,, om det överhuvudettaget skulle bli något
kort på mig:)

K´s tallrik


Två frusna män vid kiosken i Sandhamn...

En svart båtresa hem.. träffade på vår granne ute på landet.. trevligt
han hade kollat vårt hus att de stod kvar:) snällt..

Ok... ni ser hur hårt det blåste... de va full storm.. förlåt K men bilden
är så härlig.

samma min här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0