2011-12-18 Åkte till stan och köpte en gran..


Idag har vi köpt en tre meters gran inne på Kungsholmen.. Om du behöver
en lite högre gran kan jag rekommendera att åka in till Nollmälarstrand 
där fanns en mängd fina granar som va tillräckligt höga.. Men hua va
dyrt..700kr för en gran. men men ..det skulle se lite konstigt ut om vi
hade en gran som va 180 som de högsta vanliga granarna normalt är..
Det skulle bli 1.5 meter tomt ovanför granen..



Efter granköpet gick vi in till Orangeriet som ligger vid Norrmälarstrand,
så mysigt.. tyvärr hade dom endast jultallrikar av olika slag... men
jag och M lyckades få en kräfttoas... så gott. L och J tog däremot en
jultallrik.. Både sjöutsikt och eldutsikt..inte illa..

Jag och L beställde varmchoklad.. det är ett måste om stället har
en brasa..

En hungrig L..

Så här mysigt hade vi...riktigt hemtrevligt

två små hungrika ungdomar..

M och Jag åt varsin härlig kräfttoast...den va god.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0