2011-12-17 Uggs Australia från SandhamnsBoden...


Igår åkte vi till Sandhamn för att äta julord...bilder kommer inom kort..
åh min favorit butik hade öppet.. nämligen sommarboden... givetvis
kom jag därifrån med en påse... denna gång va de inte sommarkläder
som det normalt blir när vi är ute på landet under sommaren.. De blev
ett par Uggs Australia boots...Tjejen som äger butiken kände även igen
mig med dunjacka och rosa mössa och gummistövlar.. brukar normalt
kanske bara bära en sommarklänning... Hon är så trevlig... Fick 20% på
stövlarna,,, de tackar man för:)  Jag har suktat efter dom på internet.. men
inte hittat i någon affär... skor skulle jag aldrig våga köpa över internet
utan att först ha prövat.. Stövlarna påminner lite om ett par barnskor..
gjorda för den kallaste eller blötaste vintern.. Dom tål både väta och
strängaste kyla.. T.o.m M tyckte jag skulle köpa dom..det händer inte ofta.
Nu är jag lycklig ägare av dessa fina Uggs.


Här ligger butiken...Direkt i anslutning till Vaxholmsbryggan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0