2011-12-13 Lucia...


Idag blev det en till ljusstake... istället för luciafirande, den till vänster, den högsta..
299kr inköpt i nacka forum, Lagerhouse...skulle egentligen skulle jag köpa inslagspapper till
julklapparna, men blev en till ljusstake till min samling.. har tänkt att ha några
olika höga på min gamla café vagn.. lite effektfullt. Första gången jag köper
en pryl på lagerhouse, dom är perfekta på inslagspapper och allt som har med
inslagning att göra, går alltid att hitta en burk/låda till ett bra pris..


Jag har glömt att visa min fina tomte jag köpte på Norrgavel förra helgen..
175kr, kanske lite mycke,, men nu är julpyntbudgeten fylld. Vit är den som
allt annat idetta hus.



De här va länge sedan.. tre lucia aftnar sedan... L´s förra klass hade uppdrag
till någon order...ni ser gubbarna på väggen ..

Kanske blir det ett nytt kort med en Mörkhårig L.. Tyvärr blir det inga julkort
skickade i år... Jag skänker istället slantarna för frimärkena till de behövande.
har inte bestämt till vem/vilka.. någon som har något bra förslag?

Nä nu skall jag åter till mitt lussekatt bakande... testar ett nytt recept iår..
Kanske kommer det bilder lite senare..

Kommentarer
Postat av: I

Musikhjälpen!

2011-12-14 @ 13:17:06
Postat av: I

Musikhjälpen!

2011-12-14 @ 13:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0