2010-10-10 Inköp..


I helgen har det inte hänt så mycket i vår tillbyggnad, istället va
de kalas, oljebyte i båten och upptagning av båten... sedan va helgen
slut... Vi han med lite shopping i lördags.
Detta kanske inte är likt mig... men eftersom vi valt att ställa sängarna
i en annan vinkel i vårt sovrum blev det inte mycket plats över för
sängbord... Detta lilla hus hittade vi på designtorget i Sickla...
Egentligen till för pocketböcker... men varför inte lägga pocketboken
på taket och lite av de man lägger på ett sängbord, mobiltelefon.
gummisnoddar, vattenglas...mm..

Varsitt litet hus blev det. Jo husen kostade 499krst,, kanske lite
väl mycket.. Men M tyckte dom va fina, så det va ett snabbt köp.

Ett fat från Himla butiken blev det också... i sovrummet. Varför inte..
Egentligen är det ett kakfat, men varför kan man inte ha lite pennor
och smått och gott som man inte vet vart man skall stoppa någonstans.
299kr..


En svart kobra har jag alltid önskat mig,,, Detta är dock inte
originalet, men en modern kobra med knappar och återuppringning mm.
450kr från Länsförsäkringar, en butik inne på kungsholmen vid
s:t eriksgatan,, direkt efter s:t eriksbron..

Det va egentligen dessa skelettstomar jag endast skulle köpa när
jag va inne i den stora staden stockholm.
Finns en butik inne på Kungsholmen som heter Hobbyskärmen,
tror att det är den enda butik i hela Norden som säljer lamtstomar.
Nu återstår beklädningen av stomarna. Jag köpte även tygsladd och
lamphållare till lampstomarna,, jag kallar dom för lamp skelett...
Kanske blir dom klara till nästa helg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0