2010-06-29 J 18 idag....Grattis


På morgonen vid 10 var vi till Ocenarium i Le Croisix...2 st 18 åringar
som kände på sjöstjärnor i den lilla dammen..tillsammans med ett gäng
femåringar,, man blir nog aldrig för gammal.

Bubblor man kunde stoppa in huvudet för att få känslan av att bli ett
med hajen... eller något liknande..

Efter lunch blev det bad i havet och vid polen. Två badringar blev
födelsedagspresenten,, mycket uppskattat, tyvärr blev det ingen bild,
får bli en annan dag. Här däremot är det inoljning av cocosolja,, för
mig är det typiskt -80 tal... men det är nog kanske så att varje 18- åring
skall prova cocosollja, vem vet,,



På eftermiddagen åkte vi in till La Baule och shoppade. Jag och J hittade
varsin necessär, gigantisk,,i den får jag plats med allt...
Här sitter J och L på restaurant och tar varsitt glas rose vin...själv tog
jag en jouice,,var ju tvungen att köra.

Utsikten från restaurangen,,härlig vy över atlanten

Nere vid stranden i La Baule, enligt La Baule är det europas finaste
sandstrand,, den slår rivieran med hästlängder enligt mig.. Helt plötsligt
kom det hästar i full galopp på stranden, kunde väl inte bli bättre på Js
födelsedag. Givetvis kan jag tro att hon hellre skulle velat rida än att
bara se..


gick tyvärr inte att vrida bilden... ni får själva vrida på huvudet:)
Väl hemma från middagen, korkade vi upp en champanjeflaska som vi
köpt i mataffären... i varje mataffär har dom hyllvis med sprit, inte som
i Sverige.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0