2010-01-13 Oj Oj.. va det ser ut..

Jag blev så glad när jag kom hem från mitt arbete:) L hade rensat
ut hela TV skåpet och lagt allt i köket, tack vår lilla prinsessa, hon
visste precis vad som behövdes göras, och diskmaskinen och diskhon
var urplockad:) det va bara för mig och M att
baxa ut det stora linneskåpet in till vårt tillfälliga sovrum. Därefter
monterade vi ner vår säng...och tömde även den på saker..
Oj oj va mycket saker man har som man inte visste man hade.
Vår säng består av köksöverskåp som underrede, i dessa skåp
fanns allt från hockeyspel till Lisas gamla diskett spel...Tror inte
ens vi skulle kunna använda dessa spel..Det får bli välgörenhet
till Estland.. Vem vet, inte ens dom kanske har diskettstation i sina
datorer.

Nu är sovrummet nästan tomt.. I morgon kommer Stig larssons byggfirma
och river väggen.



Medan M rev ner lister passade jag på att piffa upp vårt tillfälliga rum.
Det var inte roligt.. Förlåt, men det ser ut som ett packat rum från vägg
till vägg. Men lite mysigt, känns lite som en lyxig campingstuga:)
OSB skivan som syns bakom sängen,,,för den som undrar, där kommer
det i framtiden bli en skjutdörr för att komma ut till vardagsrummet och
därefter en liten hall till vårt nya sovrum.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0