2010-12-25 lite bilder från utbyggnaden


Fick så fina blommor på julafton,, Passade perfekt till duken jag
sytt i grönt linne..

Här kommer lite bilder från vår tillbyggnad, dock inte sovrummet..







Köpte denna fina tekanna från Höganäs (vit högblank) ute i
Gustavsbergs ittala butik.
599kr på köpet fick jag nedan ljusstake. Har verkligen suktat efter
denna tekanna, men ibland är inte alltid det som är snyggt för ögat
så praktiskt! Det droppar när man häller, vilket givetvis inte är så bra..
Fick tips om en droppip,, finns säkerligen i the butiken i Nacka Forum.

Keramik ljusstake från Höganäs, högblank vit... ljuset kommer från
Åhlens (Extra höga ljus) Ljusstaken kostar 249 kr även den är köpt
i ittala butiken i Gustavsberg.. Finns även i andra färger.

Här är bordet med den gröna duken jag sytt. Bordet är totalt 3 meter
långt och 1 meter brett. Fick lov att köpa tyg och sy mig en duk,,
fanns inte dukar i 350 längd.. eller så har jag inte letat tillräckligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0