2010-08-17 Pyntat mina grannars hus som gift sig:)


Mycke fin säng gavel som J och L har gjort:) Skulle passa i en
heminredningstidning.


Ett ljus och varsin skål med gelehjärtan och lite champagne..


chokladpengar, mariannegodis, konfetti röda och guldhjärtan.. samt en
chokladask med chokladhjärtan med jordgubbar.


Våra bästa grannar L och J har gift sig...Så lätt skulle dom inte slippa undan.
Stackarna hade precis packat ihop två fester, en 50 årsskiva och ett
bröllop. När dom några dagar senare kom hem så möttes dom av en överraskning:)
Jag tror dom blev glada:)
Jag fixade lite konfetti av hjärtan. Gelehjärtan, skålar, godispengar, Marianne-
godis, serpentiner och en massa balonger, champagneflaska.. Pyntade sedan huset,
här är resultatet.. Jag va ganska snäll, tror jag:) dom slapp makaronerna i sängen..
Här kommer bilderna L:) Fick ok av frun i huset att publicera bilderna på min blogg:)
Önskar brudparet lycka till i framtiden.

Kommentarer
Postat av: L8

Cilla!

Världens underbaraste!

Vi blev såå glada! Och totalt överraskade!

Kan man ha bättre och finare grannar och vänner???

Stor Kram från fru W! :)

2010-08-20 @ 17:31:57
Postat av: L8

Cilla! Världens underbaraste!

Vi blev såå glada! Och totalt överraskade!

Det var så fint och gott och mysigt!

Kan man ha bättre grannar och vänner???

Kram från fru W med make :)

2010-08-20 @ 17:37:07
Postat av: L8

Ojdå vad tjatigt det där blev. Det syntes inte att jag skrivit något första gången men å andra sidan kan vi inte uppskatta detta nog många gånger!!!

Tack än en gång!



Kram igen!

2010-08-20 @ 17:40:06
Postat av: Cilla

:):):)

Ingen fara, du skulle inte sagt att det kom från dig två gånger:) så hade vi trott att fler tyckte att vi var de finaste grannarna:)



kram kram

2010-08-21 @ 13:02:10
URL: http://[email protected]
Postat av: L8

:-)

Det vet väl alla!

2010-08-28 @ 11:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0