2010-08-07 Slängt färgburkar på tippen


I gårkväll fyllde jag hela bagaget med diverse gamla färgburkar... Några var
sedan 60 talet...måste ha varit min mormors eller kanske pappas:) Men
nu åkte dom på tippen. Vi åkte till Skurus återvinningsstation, dom har
öppet på lördagar.

Fyllde även en hel flyttkartong med gammal färg... F.o.m nu skalll jag bara
ha grundfärg vit, lackfärg vit...Svart falufärg till huset och har två
Nordsjö KulturV kvar som är till Garage och framsidan av Huset... Nordsjö
har slutat att tillverka min färg... Köpte dom sista femlitersburkarna..
Så klarar sig huset 10 år till:)

När vi kom hem möttes vi av ösregn, nästan som om någon dragit ur proppen
på östersjön..


När vi kom hem tände M en brasa i öppna spisen,,Mysigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0