2009-09-16 Några pinnar bort och några andra tillbaka!!

Ibland kan det lätt bli missförstånd!
M kom med en så genial lösning med att ha skjutdörrar ovanför klädkammaren, i anslutning till vårt kommande loft! Men M medade skjutluckor och bygger tre små hål isället för det stora hålet som var från början.. När jag ser de tre luckorna undrar jag hur man skall skjuta skjutdörrarna. M menade att han tänkte ha skjutluckor. Men när han hörde det jag todde att han trodde tyckte han det var en genial idé. Vilket jag trodde att det var hans geniala idé:)  Resultatet blev att gårdagen jobb blev dagens rivjobb.

Så här såg det ut med de tre hålen


Efter rivning kom återbyggnad, nedan är resultatet. Ett stort hål där vi kommer sätta skenor och två skjutdörrar..

Lite städning efter kvällens arbete.


Kommentarer
Postat av: Lisa

tack mamma :) men det är freddie jag ska tacka!

2009-09-17 @ 22:49:17
URL: http://mitt0liv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0