2009-09-11 M har varit hos barberaren i Göteborg....

Vi i vår familj M, jag och L har alltid haft svårt att komma iväg till frisören. Riktigt varför har jag ingen aning om.

Gillar inte frisörn?
Hinner inte?
Vill inte klippa oss?
Har inte hittat rätt frisör?
Glömmer?

Jag det finns nog många anledningar,,,,vår anledning är nog oj var det sex månader sedan, måste beställa tid, så finns det aldrig någon tid när man behöver...varför inte beställa när man har klippt sig? undrar ni säkert! ja det är nog en bra fråga. Svaret vet jag inte, kanske är att man är så trött efter att ha setat två timmar i stolen med klippning och slingning, att man bara vill därifrån.

Men men , M ringde och sa att han hittat en barberare bredvid hotellet han bor vid i Göteborg! Han slank in innan dom skulle käka middag.
Frisören friserade hela M med en kniv!!!!! Han var livrädd att han skulle slinta,, men han kunde verkligen det här. Han friserade allt från håret, öronen, ögonbrynen med kniven...
M´s kollegor skrattade friskt när dom såg hans välfriserade ögonbryn!!!!
Här får  ni också en liten titt:)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0