2009-09-06 Skottkärreloppis i krokhöjden....

Idag var det skottkärreloppis i vårt område- Jag och min kompis K som bor några gator bort, beslöt oss för att se om vi kunde utöka vårt förådsutrymme!
Vi fyllde våra skottkärror och begav oss till fotbollsplanen i krokhöjden. Som tur var vi inte ensamma..
Vi blev av med lite ialla fall..
Jag sålde
skateboard 20kr
två hjärtkuddar 20kr
tre små tavlor 20kr
Potta 20kr
CDspelare panasonic Gratis..
Glasvas 10kr

K sålde boxningsäck, babypåse, gosedjur, pulka mm. Sen hittade hon intressanta saker i grannskottkärrorna:)



Korvgrillning..



K på spaning efter fynd!





Min mormors glasögon.,passar fint på K.. men fick dom inte sålda.. så om någon är
sugen på dom så är det bara att hojta till..



Blev lite kvar..


Kommentarer
Postat av: Lotta

Ajdå. Det där glömde jag helt bort. Himla bra initiativ. Jag övningskörde och shoppade med Ville hela dan istället... Och det var ju trevligt det med. Kram!

2009-09-07 @ 22:12:26
Postat av: Cilla

Det var ju inte direkt någon ström av folk...blev av med några saker.. Har även sålt två infravärmare för 100 kr till en nyinflyttad på harövägen... kram cilla

2009-09-09 @ 20:23:11
URL: http://tornberg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0