2009-10-17 Utomhusbelysning...

Idag har vi fixat all utomhusbelysning... Nu är det bara inomhusbelysningen kvar i lampväg...

L om du har tid så åker jag gärna och tittar på inomhuslampor någon dag:))) Du vet vart jag
finns:)

Jag har haft många ideér men har inte riktigt kunna bestämma mig. M har tyckt att det blir
nog bra. Och idag när jag för 10´nde gången var in i en lampaffär så bestämde jag mig bara,
det blev något helt annat än jag tänkt från början. Det blir nog jätte bra.. Denna gång har jag
varit miljövänlig.. Inga spottar utan du kan ha lågenergilampor i.
Tyvärr var den enan lampan en beställningsvara.. Så här ser den ut.

http://www.konstsmide.se/products.asp?PID=21204&vg=1&pg=130&pf=1302&lang=4 

Denna lampa var dyr..2814kr, men han var snäll mot oss, vi fick 20% i rabatt eftersom vi
köpte så många lampor.




Från början tänkte vi ha en annan belysning på baksidan.. Men valet blev
enkelt när vi kom till Fredells Trävaru AB-  Den belysning vi har på framsidan
fanns fortfarande,, så det fick bli tre till som vi sätter på vår tillbyggnad på
baksidan av huset. 803kr/st kostar dessa. De andra halvmåneformade i
galvat kostade 331kr/st.. Vi fick 15 % rabatt eftersom vi är medlemmar
i Villaägarna.. Alltid något..



Var bara tvungen att visa vår fina tapet vi har i hallen.. vår lilla prinsessa
som dock nu är 17 år här är hon bara 15 måndader, bilden är tagen inne i 
skafferiet, när vi var i England, Bath..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0