2009-10-17 införskaffat pepparkakskryddor...

Idag har jag införskaffat pepparkakskryddor åt min mammas kusin A-M i Paris.
Det finns Ikea men dom har inte allt och det är klart vi fixar lite kryddor det är alltid
kul att kunna ha med sig något. L skall nog köpa lite lösgodis tror jag.

Vår dotter L skall åka till Paris och hälsa på A-M under höstlovet.
A-M har två söner som är mina sysslingar tror jag det blir!!!  Den älsta sonen
har en dotter som är i L´s åler M heter hon, hon har även en lillasyster L... Vad det blir
i näste led vet jag inte...
Ni kanske vet.. Pyssling:)))) L längtar jätte mycket, hon tycker det är så mysigt
i Frankrike och A-M är en sådan dröm mamma som är pysslig och och fixig och man
känner sig verkligen hemma hos henne och hennes man J-P:)
(min mamma är också fixig-:))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0